Jobbegeleiding

Hoofdstuk drie is het gedeelte waar je eigenlijk leren van het materiaal in de eBooks en toepassen in uw leven. Hoofdstuk vier bestaat uit de stappen zijn voor succes. Het Gebruik van een Jobbe Gids Voor Effectief Interim Communicatie

Jobbe Guide is niet een boek over onderwijs zelf. Het is geen boek over outsourcing.

Dit korte overzicht zal het kort houden, want dit is slechts een voorproefje van het boek. De andere boeken hebben meer details over dit onderwerp. Het idee van dit overzicht is om u een gevoel te geven voor wat het is om dit boek te lezen.

Om te beginnen wil ik zeggen dat dit niet vol boeken. Dit boek is een eBook dat vier kortere hoofdstukken bevat.

Het boek is geschreven door Eric Chenoweth, in het midden van de jaren negentig. Het wordt nu beschouwd als een klassieker, vanwege de diepte van de inhoud, en de populariteit van de auteur.

Het gaat over de wijze waarop individuen interim communicatie beter kunnen gebruiken om te werken. Het begint met de een-op-een coaching sessies. Deze sessies zijn twee uur, en je krijgt de tools om jezelf te coachen.

Coachingsessies meer doen dan je leren in de voorkant van de groep te spreken. Je leert hoe je jezelf te coachen op zowel coaching en luistervaardigheid.

Het eerste hoofdstuk in het boek begint met de vraag: "Wat is effectieve communicatie?" Het is gebaseerd op de Goldfarb theorie van effectieve communicatie.

Het leert u hoe u uw communicatie stijl te veranderen van de klassieke, formele stijl te vinden die meer conversatie. Je leert de kunst van het communiceren in de tijd en tussen landen.

Het leert u hoe te gebruiken en te implementeren theorieën van effectieve communicatie. Ook leert u hoe te versterken en zelfs verbeteren van uw vaardigheden.

Het tweede hoofdstuk richt zich op de kwestie van het leren van de "on-the-job" vaardigheden. Het biedt u met basisvaardigheden die noodzakelijk zijn in elke carrière gebied zijn.

De volgende twee hoofdstukken hebben betrekking op de kwestie van online communicatie, met inbegrip van blogging, sociale media en e-mail. Dit hoofdstuk onderzoekt ook hoe experts in de gedrukte media communiceren.